miercuri, 22 septembrie 2010

Sa incercam si altfel!

Pe cand "calatoream" prin capitala Romaniei(Micul Paris) cu troleibuzul 97,am avut norocul sa vad ca se poate si asta.Un nene probabil saturat de "obraznicia" lumii care nu ii oferea locul atunci cand se urca intr-un mijloc de transport,ce-a zis?
Nu mai bine imi iau eu scaun de acasa,si stau jos in Ratb si in acelasi timp imi lucrez si putin bicepsii carand scaunul(ca tot e in voga acum baiatu' de pe youtube care si-a lucrat antebratu')?
Stiti de ce se intampla asta?
Pentru ca el poate!!!
Probabil o sa mai revin cu astfel de postari pentru ca am parte de cate ceva amuzant in fiecare zi !!!


Bancul saptamanii:
Presedintele Basescu facea cumparaturile intr-un supermarket... O doamna, vazandu-l, se impiedica de emotie si cazu. Presedintele Basescu se repezi si o ajuta sa se ridice...
- Va multumesc din suflet, domnule Basescu ! Cum as putea sa ma revansez, pentru ajutorul dat ?
- Sa ma votati si la urmatoarele alegeri !
- Domnule presedinte, eu mi-am lovit genunchiul, nu capul !!!

2 comentarii:

  1. haha cat de tare e mosulica

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci e genial mosul.. :).Daca tu ai facut poza, trebuia sa bagi si un copyright.. ca asa o s-o vezi pe toate site-urile :D

    RăspundețiȘtergere